• Management de continut

Management de continut

Management de continut

In primul rand, se impune clarificarea notiunii de content management, pentru ca este o notiune destul de ampla. Managementul de continut este un element de marketing, de regula parte a unei strategii, care implica crearea si difuzarea de materiale cat mai relevante, de regula, cu scopul de a atrage atentia asupra ceva: un produs, un serviciu, un eveniment, o persoana, o intamplare, etc.

Continutul este de mai multe feluri: continut scris (articole, descrieri de produse, e-mailuri, etc), continut audio si continut vizual.

Prin campaniile de content marketing se construieste o relatie cu audienta, fie ca cei ce o alcatuiesc sunt sau nu sunt pregatit sa faca o achizitie; se impartasesc materiale relevante, care sa atraga si sa suscite interes. Un continut valoros mentine atentia asupra a ceea ce se doreste a fi promovat.

Stabilirea unei strategii, in momentul in care se doreste promovare, este esentiala. Oricine poate scrie un articol de blog sau poate face si uploada un clip video. Insa daca se urmareste atingerea unor obiective de marketing, este nevoie de o strategie.

Cele mai populare tipuri de continut sunt:

- blog posts: articole publicate pe blogul propriu;

- articole offsite: articole in alte publicatii, in afara blogului personal;

- clipuri video: postate pe canalul personal de You Tube sau inserate in blogul personal;

- podcasturi: discutii structurate, pe anumite teme, care sa ofere informatii, indrumare, indicatii;

- infografice: continut vizual mixt, alcatuit din imagini, statistici si charts;

- studii de caz: de regula, postari pe blog ale unor marturii din partea utilizatorilor, care povestesc despre utilizarea cu succes al produsului sau serviciului;

- ebooks: carti online, de obicei in format PDF, cu informatii despre domeniul de activitate;

- white papers: rapoarte similare unei cercetari de piata, care prezinta analize profunde, de nivel superior;

- webinarii: prezentari video online, de obicei prezentate live, tocmai pentru a implica audienta si a-i permite sa aiba un rol activ prin semnalarea de aspecte percepute si adresarea de intrebari;

- continut user-generated: continut video, imagine sau de alt tip, creat de utilizatori si preluat si difuzat de brand-uri.

SERVICII

Content marketing

"Content marketing reprezinta un angajament, nu o campanie. "
(John Buscall)
Beneficii ale campaniilor de content marketing:
1. Arata audientei nivelul de expertiza, de cunostinte si de autoritate in domeniul de activitate respectiv;
2. Stabileste un nivel inalt de credibilitate, care castiga increderea clientilor
3. Constientizeaza audienta cu privire la brand si creste vizibilitatea acestuia.
4. Ajuta la diversificarea audientei
5. Ajuta in procesul SEO, astfel incat website-ul afacerii sa fie mai usor de gasit de potentialii clienti.
6. Stimuleaza clientii deja existenti, impulsionandu-i sa revina, sa cumpere din nou.
7. Reprezinta o promovare gratuita pentru business prin intermediul website-ului.

Esti in cautarea celor mai bune servicii digitale?