• Logo design | logo site sigla firma

Logo design | logo site sigla firma

logo design

Logo design

Cu totii avem idee despre ceea ce este sau despre cum arata un logo. Dar, de ce este logo atat de important? Raspunsul este pentru ca reprezinta imaginea comaniei, fiind o parte esentiala a oricarei strategii de marketing, fie ca este vorba de marketing clasic, dar mai ales in cazul marketingului online.

Logo sau sigla firmei reprezinta identitatea vizuala a acesteia, aparand mereu in legatura cu activitatea sa: in documentele firmei (antet), pe cartile de vizita, pe mape si pliante de prezentare, pe carti de vizita, pe site-ul firmei.

In acest context, alegerea unei sigle potrivite este de o foarte mare importanta. Culorile, formele potrivite, mesajul pe care business-ul respectiv doreste sa-l transmita prin intermediul siglei sunt esentiale.

Un logo design de succes poate reprezenta un pas important in atingerea obiectivului cel mai important pentru fiecare business de suces: construirea increderii si recunoasterea din partea audientei, a clientilor.

Folosirea logo-ului asupra unui produs sau serviciu ofera certificare si legitimitate, reprezinta garantia ca produsul sau serviciul insotit de acesta este de incredere. Impactul vizual este extrem de puternic; audienta reactioneaza si recunoaste mai bine un logo decat orice alte element de identificare al produselor sau serviciilor.

Nimeni nu si-ar pune logo pe un produs sau serviciu de calitate indoielnica, tocmai din acest motiv. Un logo este usor de amintit, usor de identificat. In acest sens, avem exemplul de necontestat al multor branduri celebre.

De asemenea, logo-ul ofera diferentiere fata de competitorii directi. O afacere fara logo va fi mai greu de identificat si mai usor de ignorat, in cadrul domeniului sau de activitate.

In conditiile in care competitia, mai ales in mediul online, este acerba, indeplinirea tuturor conditiilor pentru ca afacerea sa aiba succes este imperativa. Nimeni nu este obligat sa aiba un logo pentru afacerea sa; insa beneficiile existentei unui logo sunt incontestabile.

De aceea, va invitam sa ne contactati pentru o discutie despre logo-ul dorit pentru afacerea dvs. Cu siguranta, vom gasi solutia potrivita!

SERVICII

Logo design

"Logo-ul este simbolul grafic al unei realitati complexe."
(Ivan Chermayeff)
Principii de baza in logo design:
1. Cunoasterea audientei tinta - este esentiala pentru a realiza un logo care sa atraga pe cei carora business-ul li se adreseaza.
2. Cunoasterea concurentei - pentru a realiza un logo care sa se evidentieze, mai ales in cazul domeniilor unde concurenta este acerba.
3. Simplitatea designului - pentru obtinerea unui logo reprezentativ, fara sa fie incarcat.
4. Realizarea de schite initiale - pentru a oferi clientului un model ca baza de discutie
5. Folosirea de culori potrivite - care sa reprezinte compania pentru care se face design de logo.
6. Alegerea fontului optim - care sa se armonizeze cu celelalte elemente ale logo-ului si sa prezinte atractivitate pentru publicul tinta.
7. Logo scalabil si adaptabil - este un deziderat important, mai ales daca este vorba de business-uri care au nevoie de aplicarea logo-ului pe suprafete diverse.
8. Logo care sa arate bine si in alb-negru - pentru ca logo sa arate bine oriunde va fi publicat, inclusiv in publicatiile care pubica in alb-negru.
9. Logo memorabil - de asemenea, trebuie sa fie un obiectiv al logo design, pentru a fi retinut si gasit usor.
10. Logo care sa nu se demodeze in timp - pentru ca exista schimbari chiar si de la un an la altul si atunci nu vom face incontinuu design de logo.
11. Logo cu aparenta de miscare - pentru a da impresia de dinamism.
12. Logo echilibrat - prin distribuirea echilibrata a elementelor componente.
13. Alegerea cu atentie a stilului de design - care sa se potriveasca cel mai bine cu personalitatea intrinseca a brandului.
14. Logo fara repetitii - repetarea elementelor componente plictiseste si scade atractivitatea, mai ales daca se insista in aceasta directie
15. Logo trendy, fara a exagera - in aceasta directie, pentru a fi un logo care sa reziste oricaror schimbari
  • Creare logo grafic
    Logo-ul va fi un element grafic definit sau abstract: imagine sau figura geometrica.
  • Creare logo text
    Logo-ul va fi numele firmei, scris cu fonturi speciale.
  • Creare logo mixt
    Logo-ul va fi alcatuit dintr-un element grafic si numele firmei, armonizate in asa fel incat sa formeze un tot unitar.

Esti in cautarea celor mai bune servicii digitale?